Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11942
Назва: Інтернет-маркетинг в діяльності торгових підприємств (на прикладі ТОВ «Комплект Сервіс Україна»)
Інші назви: Internet marketing in the activities of commercial enterprises (for example, LLC «Complete Service of Ukraine»)
Автори: Хоміцька, Д.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
електронний бізнес
веб-сайт
реклама в соціальних мережах
SEO-просування
SMM-просування
e-business
website
advertising on social networks
SEO-promotion
SMM-promotion
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти понять Інтернет-маркетингу та його інструментів. Проаналізовано вплив факторв мікро- та макро- середовища на підприємство ТОВ «Комплект Сервіс Україна»; стан соціальних мереж та веб-сайту компанії. Запропоновано стратегію ведення сторінок в соціальних мережах та веб-сайту компанії: впровадження CRM-системи «Бітрікс24» на підприємстві.
Author analyzes the influence of micro- and macro-environment factors on the enterprise of Komplekt Service Ukraine LLC ; the state of social networks and the company's website. The strategy of maintaining pages in social networks and the company's website is proposed: implementation of CRMsystem "Bitrix24" at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11942
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.