Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943
Назва: | Інтернет-маркетинг (на прикладі підприємства «FIDELITTI») |
Інші назви: | Internet marketing (using ”FIDELITTI” applications) |
Автори: | Цибуліна, Л.С. |
Дата публікації: | 2020 |
Ключові слова: | інтернет-маркетинг ефективність шкіряні вироби internet marketing efficiency leather goods 075 маркетинг кафедра маркетингу |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу.
Проаналізовано діяльність підприємства ФОП «FIDELITTI», його конкурентоспроможність на ринку шкіряних виробів в Україні та ефективність використання інтернет-маркетингу, як основної маркетингової діяльності.
Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності інструментів інтернет-маркетингу. The work deals with the theoretical aspects of the daily internet marketing. Author analysis of the activities of the «FIDELITTI» Private Enterprise was conducted, its competitiveness in the market of high-tech products in Ukraine and the effectiveness of online marketing, as well as basic marketing activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Цибуліна Л.С. Кваліфікаційна робота.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Цибуліна Л.С. Реферат.pdf | 676,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.