Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943
Назва: Інтернет-маркетинг (на прикладі підприємства «FIDELITTI»)
Інші назви: Internet marketing (using ”FIDELITTI” applications)
Автори: Цибуліна, Л.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: інтернет-маркетинг
ефективність
шкіряні вироби
internet marketing
efficiency
leather goods
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу. Проаналізовано діяльність підприємства ФОП «FIDELITTI», його конкурентоспроможність на ринку шкіряних виробів в Україні та ефективність використання інтернет-маркетингу, як основної маркетингової діяльності. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності інструментів інтернет-маркетингу.
The work deals with the theoretical aspects of the daily internet marketing. Author analysis of the activities of the «FIDELITTI» Private Enterprise was conducted, its competitiveness in the market of high-tech products in Ukraine and the effectiveness of online marketing, as well as basic marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.