Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943
Title: Інтернет-маркетинг (на прикладі підприємства «FIDELITTI»)
Other Titles: Internet marketing (using ”FIDELITTI” applications)
Authors: Цибуліна, Л.С.
Issue Date: 2020
Keywords: інтернет-маркетинг
ефективність
шкіряні вироби
internet marketing
efficiency
leather goods
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу. Проаналізовано діяльність підприємства ФОП «FIDELITTI», його конкурентоспроможність на ринку шкіряних виробів в Україні та ефективність використання інтернет-маркетингу, як основної маркетингової діяльності. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності інструментів інтернет-маркетингу.
The work deals with the theoretical aspects of the daily internet marketing. Author analysis of the activities of the «FIDELITTI» Private Enterprise was conducted, its competitiveness in the market of high-tech products in Ukraine and the effectiveness of online marketing, as well as basic marketing activities.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.