Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦибуліна, Л.С.-
dc.date.accessioned2020-12-10T08:55:13Z-
dc.date.available2020-12-10T08:55:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11943-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу. Проаналізовано діяльність підприємства ФОП «FIDELITTI», його конкурентоспроможність на ринку шкіряних виробів в Україні та ефективність використання інтернет-маркетингу, як основної маркетингової діяльності. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності інструментів інтернет-маркетингу.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the daily internet marketing. Author analysis of the activities of the «FIDELITTI» Private Enterprise was conducted, its competitiveness in the market of high-tech products in Ukraine and the effectiveness of online marketing, as well as basic marketing activities.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectшкіряні виробиen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectleather goodsen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleІнтернет-маркетинг (на прикладі підприємства «FIDELITTI»)en_US
dc.title.alternativeInternet marketing (using ”FIDELITTI” applications)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.