Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11954
Назва: Стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ПАТ «Roshen»)
Інші назви: Strategies for the company to enter the foreign market (on the example of PJSC «Roshen»)
Автори: Корнелюк, М.Ю.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: підприємство
стратегія
зовнішній ринок
зовнішньоекономічна діяльність
чинники
організаційні форми
міжнародний маркетинг
вдосконалення
enterprise
strategy
foreign market
foreign economic activity
factors
organizational forms
international marketing
improvement
292 міжнародні економічні відносини
кафедра міжнародних економічних відносин
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сутність та види стратегій виходу підприємств на зовнішній ринок; етапи формування стратегій виходу підприємств на зовнішній ринок; методи оцінки стратегій виходу промислового підприємства на зовнішній ринок. Проведений аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Roshen» та його місця на зовнішньому ринку, здійснена оцінка ефективності стратегії виходу ПАТ «Roshen» на зовнішній ринок, а також виявлені чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, що визначають успішність стратегії ПАТ «Roshen» на зовнішньому ринку Запропоновані організаційні форми виходу ПАТ «Roshen» на зовнішній ринок, проведене вдосконалення концепції міжнародного маркетингу ПАТ «Roshen», обґрунтовані стратегічні альтернативи виходу ПАТ «Roshen» на зовнішній ринок.
The bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the process of developing strategies for PJSC "Roshen" to enter the foreign market. The paper considers the essence and types of strategies for enterprises to enter the foreign market; stages of formation of strategies for entering the foreign market; methods for assessing the strategies of the industrial enterprise to enter the foreign market. An analysis of the foreign economic activity of PJSC «Roshen» and its place in the foreign market, evaluated the effectiveness of the strategy of PJSC «Roshen» to enter the foreign market, as well as identified internal and external factors that determine the success of the strategy of PJSC «Roshen» in the foreign marketOrganizational forms of PJSC «Roshen» entering the foreign market are offered, the concept of international marketing of PJSC «Roshen» is improved, strategic alternatives of PJSC «Roshen» entering the foreign market are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11954
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.