Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохадзе Т.Т.-
dc.date.accessioned2020-12-10T12:57:25Z-
dc.date.available2020-12-10T12:57:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11961-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні основи дослідження міжнародної конкурентоспроможності підприємства, визначаються фактори впливу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства в галузі приладобудування, досліджено методи оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства в галузі приладобудування. Проаналізовано загальну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» як суб’єкту ЗЕД. Проведено аналіз факторів впливу на міжнародну конкурентоспроможність ТОВ «Телекарт-Прилад». Проведено оцінку сучасного стану міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Телекарт-Прилад». Розглянуто вдосконалення напрямків дії міжнародної маркетингової служби, як чиннику підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано організаційні заходи щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад».en_US
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical and methodological foundations of the study of the international competitiveness of the enterprise, determines the factors of influence on the international competitiveness of the enterprise in the field of instrument making, investigates the methods of evaluation of the international competitiveness of the enterprise in the field of instrument making. The general characterization of the enterprise of «Telecart-Prilad» as a subject of foreign economic activity is analyzed. The factors of influence on the international competitiveness of «Telecart-Prilad» are analyzed. An assessment of the current state of international competitiveness of «Telecart-Prilad» are carried out. Improvement of the directions of action of the international marketing service as a factor of increasing the international competitiveness of «Telecart-Prilad» is considered. Organizational measures are proposed to increase the international competitiveness of «Telecart-Prilad».-
dc.language.isouken_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьen_US
dc.subjectприладобудуванняen_US
dc.subjectфактори міжнародної конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectімпортen_US
dc.subjectТОВ «Телекарт-Прилад»en_US
dc.subjectinternational competitivenessen_US
dc.subjectinstrument makingen_US
dc.subjectfactors of international competitivenessen_US
dc.subjectexporten_US
dc.subjectforeign economic activityen_US
dc.subjectimporten_US
dc.subject«Telecart-Prilad»en_US
dc.subject292 міжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjectкафедра міжнародних економічних відносинen_US
dc.titleПідвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства в галузі приладобудування (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)en_US
dc.title.alternativeIncreasing the international competitiveness of the enterprise in the field of instrument making (on the example of LLC "Telecard-Device")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохадзе Т.Т. Кваліфікаційна робота.pdf609,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сохадзе Т.Т. Реферат.pdf359,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.