Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11983
Назва: Управління вартістю підприємства
Інші назви: Enterprise Value Management
Автори: Лузанова, К.А.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: вартість підприємства
вартісно-орієнтоване управління
драйвери зростання
корпоративне управління
ланцюг цінності
enterprise value
value-based management
growth drivers
corporate governance
value chain
072 фінанси, банківська справа та страхування
кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління вартістю підприємства. Проаналізовано фінансовий стан компанії «Nestle» S.A., виконано оцінку вартості компанії «Nestle» S.A. та визначено основні шляхи підвищення вартості компанії на прикладі «Nestle» S.A.
Diploma thesis deals with theoretical foundations of enterprise value management. The financial condition of Nestle S.A. was analyzed. Assessment of «Nestle» S.A. enterprise value was performed and the main ways to increase the value of the company on the example of "Nestle" S.A were identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11983
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.