Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12011
Назва: Маркетингова діяльність підприємства послуг на ринку споживчих товарів
Інші назви: Improvement of marketing activity of LLC «VODAFONE»
Автори: Васильковський, А.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг на ринку послуг
marketing
marketing-mix
marketing on the construction
market of telecommunication
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність і роль маркетингу в діяльності підприємств, визначено сутність та складові комплексу маркетингу підприємства, досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств на ринку мобільних операторів. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «VODAFONE», надано техніко-економічну характеристику діяльності ТОВ «VODAFONE»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «VODAFONE». та комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «VODAFONE» шляхом удосконалення діяльності у віртуальному середовищі; розроблено заходи з удосконалення комунікативної політики ТОВ «VODAFONE» та надано рекомендації з удосконалення організації маркетингу на підприємстві ТОВ «VODAFONE».
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the marketing activity of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing activity of LLC« VODAFONE ». The aim is to research the marketing activity of LLC« VODAFONE » and to develop directions for their improvement. This work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing activity, considers the essence and role of marketing in the activity of enterprises, defines the essence and components of marketing mix, investigates the peculiarities of marketing activity of enterprises in the market of telecommunication. The marketing activity of the enterprise "VODAFONE" is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing activity of LLC "VODAFONE" by improvement of activity in the virtual environment are offered; measures have been developed to improve the communication policy of SKAY-PRI LLC and recommendations for improving the organization of marketing at the enterprise of SKAY-PRI LLC have been provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12011
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.