Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильковський, А.О.-
dc.date.accessioned2020-12-15T09:04:27Z-
dc.date.available2020-12-15T09:04:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12011-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність і роль маркетингу в діяльності підприємств, визначено сутність та складові комплексу маркетингу підприємства, досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств на ринку мобільних операторів. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «VODAFONE», надано техніко-економічну характеристику діяльності ТОВ «VODAFONE»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «VODAFONE». та комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «VODAFONE» шляхом удосконалення діяльності у віртуальному середовищі; розроблено заходи з удосконалення комунікативної політики ТОВ «VODAFONE» та надано рекомендації з удосконалення організації маркетингу на підприємстві ТОВ «VODAFONE».en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the marketing activity of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing activity of LLC« VODAFONE ». The aim is to research the marketing activity of LLC« VODAFONE » and to develop directions for their improvement. This work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing activity, considers the essence and role of marketing in the activity of enterprises, defines the essence and components of marketing mix, investigates the peculiarities of marketing activity of enterprises in the market of telecommunication. The marketing activity of the enterprise "VODAFONE" is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing activity of LLC "VODAFONE" by improvement of activity in the virtual environment are offered; measures have been developed to improve the communication policy of SKAY-PRI LLC and recommendations for improving the organization of marketing at the enterprise of SKAY-PRI LLC have been provided.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинг на ринку послугen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing-mixen_US
dc.subjectmarketing on the constructionen_US
dc.subjectmarket of telecommunicationen_US
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства послуг на ринку споживчих товарівen_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of LLC «VODAFONE»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.