Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12013
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)
Інші назви: Improvement of marketing communications of the enterprise (on the example of the travel agency "Empire - Tour VIP Club")
Автори: Давиденко, І.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинговий аналіз
туризм
туристична фірма
marketing
marketing communications
marketing analysis
tourism
travel agency
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингових комунікацій на підприємствах туристичного бізнесу. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингових комунікацій туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
In this work the general concepts and essence of marketing activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of economic and marketing activity of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12013
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.