Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, І.В.-
dc.date.accessioned2020-12-15T09:13:32Z-
dc.date.available2020-12-15T09:13:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12013-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингових комунікацій на підприємствах туристичного бізнесу. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингових комунікацій туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.en_US
dc.description.abstractIn this work the general concepts and essence of marketing activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of economic and marketing activity of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of the enterprise (on the example of the travel agency "Empire - Tour VIP Club")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.