Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12014
Назва: Особливості PR діяльності в інтернеті компанії «Репутацці»
Інші назви: Features of PR activities on the Internet of the company «ReputaZZi»
Автори: Дзюбак, А.Р.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
PR
піар в мережі
ринок послуг
піар діяльність в інтернеті
marketing
PR
online PR
services market
PR activities on the Internet
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи PR діяльностікомпаній, розглянуто сутність і роль піару в мережі, основні інструменти піар діяльності в інтернеті, досліджено особливості маркетингової діяльності компаній різного типу в мережі. Проаналізовано маркетингову діяльністькомпаніїТОВ «Репутацці», надано техніко-економічну характеристику діяльності ТОВ «Репутацці»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Репутацці»та конкурентне середовище компанії; проаналізовані інструменти роботи компанії у сфері удосконалення піару в мережі. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Репутацці» для подолання збитків у кризовому положені; розроблено заходи з удосконалення управління цінової та комунікативної політикиТОВ «Репутацці» на ринку послуг та надано рекомендації з удосконалення організації маркетингу в мережі ТОВ «Репутацці».
The theoretical bases of PR activity of companies are considered in the work, the essence and role of PR in a network, the basic tools of PR activity in the Internet are considered, features of marketing activity of the companies of various type in a network are investigated. The marketing activity of LLC «ReputaZZi» is analyzed, the technical and economic characteristics of LLC «ReputaZZi» activity are given; the marketing environment of LLC «ReputaZZi» and the company's competitive environment were analyzed; analyzed the tools of the company in the field of improving public relations in the network. Ways to improve the marketing activities of LLC «ReputaZZi» to overcome losses in a crisis situation are proposed; measures were developed to improve the management of pricing and communication policy of LLC «ReputaZZi» in the market of services and recommendations were given to improve the organization of marketing in the network of LLC «ReputaZZi».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12014
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзюбак А.Р. Кваліфікаційна робота.pdf282,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Дзюбак А.Р. Реферат.pdf139,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.