Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕльмурзаєв, М.С.-
dc.date.accessioned2020-12-15T09:25:36Z-
dc.date.available2020-12-15T09:25:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12015-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємства в сфері вироблення споживчої продукції. Були розглянуті теоретичні основи досліджень маркетингових комунікацій, а саме поняття та сутність маркетингових комунікацій, класифікація маркетингових комунікацій, процес маркетингових комунікацій. Проаналізовано господарську діяльність фірми, стан маркетингової діяльності та комунікаційну політику підприємства ТМ «Єва-Хліб» ФОП «Глухов С.О.» Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної політики фірми. Сформовані інноваційні маркетингові комунікації підприємства. Визначена маркетингова комунікаційна стратегія на 3 роки.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of marketing communications of a firm in the sphere of production of consumer products. There were reviewed theoretical basics of marketing communications research, more precisely the concept and essence of marketing communications, classification of marketing communications, the process of marketing communications. The work includes the analysis of the business economic activity, the state of the marketing activity and communications policy of the enterprise TM «Eva-Hlib» SP «Gluhov S.O.».-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectоснови досліджень маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectкласифікація маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectпроцес маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна стратегіяen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectbasics of marketing communications researchen_US
dc.subjectclassification of marketing communicationsen_US
dc.subjectthe process of marketing communicationsen_US
dc.subjectcommunications policyen_US
dc.subjectmarketing communications strategyen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваen_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of a firmen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.