Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12016
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства
Інші назви: Improving marketing communication policy enterprises
Автори: Калін, Д.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
комунікації
communications
marketing
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): Метою написання роботи є теоретичне та практичне дослідження маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Культурний центр «Москва» і розробка напрямків щодо їх вдосконалення. У зв'язку з поставленою метою основні завдання дослідження: - вивчити сутність, значення та функції маркетингових комунікацій; - вивчити основні інструменти маркетингової політики комунікацій у комплексі маркетингу; - описати методику оцінки ефективності комунікаційної політики підприємства; - проаналізувати економічну діяльність ТОВ «Культурний центр «Москва»; - проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Культурний центр «Москва» - проаналізувати результати маркетингове дослідження комунікаційної діяльності ТОВ «Культурний центр «Москва»; - запропонувати шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Культурний центр «Москва»; - оцінити ефективність перспективних напрямків маркетингових комунікацій ТОВ «Культурний центр «Москва».
The purpose of writing the work is theoretical and practical research marketing communications of the enterprise LLC "Cultural Center" Moscow " and development of directions for their improvement In connection with the goal the main objectives of the study: - to study the essence, meaning and functions of marketing communications; - to study the main tools of marketing communications policy in marketing complex; - describe the method of evaluating the effectiveness of communication policy enterprises; - to analyze the economic activity of LLC "Cultural Center "Moscow"; - to analyze the marketing environment of LLC "Cultural Center "Moscow" - analyze the results of marketing research communication activities of LLC "Cultural Center" Moscow "; - suggest ways to improve marketing communication policies of LLC "Cultural Center" Moscow "; - evaluate the effectiveness of promising areas of marketing communications LLC "Cultural Center "Moscow".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12016
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калін Д.О. Кваліфікаційна робота.pdf399,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Калін Д.О. Реферат.pdf456,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.