Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12016
Title: | Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства |
Other Titles: | Improving marketing communication policy enterprises |
Authors: | Калін, Д.О. |
Issue Date: | 2020 |
Keywords: | маркетинг комунікації communications marketing 075 маркетинг кафедра маркетингу |
Abstract: | Метою написання роботи є теоретичне та практичне дослідження маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Культурний центр «Москва» і розробка напрямків щодо їх вдосконалення. У зв'язку з поставленою метою основні завдання дослідження:
- вивчити сутність, значення та функції маркетингових комунікацій; - вивчити основні інструменти маркетингової політики комунікацій у
комплексі маркетингу;
- описати методику оцінки ефективності комунікаційної політики
підприємства;
- проаналізувати економічну діяльність ТОВ «Культурний центр
«Москва»;
- проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Культурний центр
«Москва»
- проаналізувати результати маркетингове дослідження комунікаційної
діяльності ТОВ «Культурний центр «Москва»;
- запропонувати шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної
політики ТОВ «Культурний центр «Москва»;
- оцінити ефективність перспективних напрямків маркетингових
комунікацій ТОВ «Культурний центр «Москва». The purpose of writing the work is theoretical and practical research marketing communications of the enterprise LLC "Cultural Center" Moscow " and development of directions for their improvement In connection with the goal the main objectives of the study: - to study the essence, meaning and functions of marketing communications; - to study the main tools of marketing communications policy in marketing complex; - describe the method of evaluating the effectiveness of communication policy enterprises; - to analyze the economic activity of LLC "Cultural Center "Moscow"; - to analyze the marketing environment of LLC "Cultural Center "Moscow" - analyze the results of marketing research communication activities of LLC "Cultural Center" Moscow "; - suggest ways to improve marketing communication policies of LLC "Cultural Center" Moscow "; - evaluate the effectiveness of promising areas of marketing communications LLC "Cultural Center "Moscow". |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12016 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Калін Д.О. Кваліфікаційна робота.pdf | 399,42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Калін Д.О. Реферат.pdf | 456,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.