Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалін, Д.О.-
dc.date.accessioned2020-12-15T09:32:08Z-
dc.date.available2020-12-15T09:32:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12016-
dc.description.abstractМетою написання роботи є теоретичне та практичне дослідження маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Культурний центр «Москва» і розробка напрямків щодо їх вдосконалення. У зв'язку з поставленою метою основні завдання дослідження: - вивчити сутність, значення та функції маркетингових комунікацій; - вивчити основні інструменти маркетингової політики комунікацій у комплексі маркетингу; - описати методику оцінки ефективності комунікаційної політики підприємства; - проаналізувати економічну діяльність ТОВ «Культурний центр «Москва»; - проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Культурний центр «Москва» - проаналізувати результати маркетингове дослідження комунікаційної діяльності ТОВ «Культурний центр «Москва»; - запропонувати шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Культурний центр «Москва»; - оцінити ефективність перспективних напрямків маркетингових комунікацій ТОВ «Культурний центр «Москва».en_US
dc.description.abstractThe purpose of writing the work is theoretical and practical research marketing communications of the enterprise LLC "Cultural Center" Moscow " and development of directions for their improvement In connection with the goal the main objectives of the study: - to study the essence, meaning and functions of marketing communications; - to study the main tools of marketing communications policy in marketing complex; - describe the method of evaluating the effectiveness of communication policy enterprises; - to analyze the economic activity of LLC "Cultural Center "Moscow"; - to analyze the marketing environment of LLC "Cultural Center "Moscow" - analyze the results of marketing research communication activities of LLC "Cultural Center" Moscow "; - suggest ways to improve marketing communication policies of LLC "Cultural Center" Moscow "; - evaluate the effectiveness of promising areas of marketing communications LLC "Cultural Center "Moscow".-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики підприємстваen_US
dc.title.alternativeImproving marketing communication policy enterprisesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калін Д.О. Кваліфікаційна робота.pdf399,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Калін Д.О. Реферат.pdf456,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.