Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12017
Title: Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «СКАЙ-ПРІ»
Other Titles: Improvement of marketing activity of LLC «SKY-PRI»
Authors: Константинов, М.В.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг на ринку будівельних товарів
marketing
marketing-mix
marketing on the construction materials market
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність і роль маркетингу в діяльності підприємств, визначено сутність та складові комплексу маркетингу підприємства, досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «СКАЙ-ПРІ»: надано техніко-економічну характеристику діяльності ТОВ «СКАЙ-ПРІ»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «СКАЙ-ПРІ» та комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «СКАЙ-ПРІ» шляхом удосконалення діяльності у віртуальному середовищі; розроблено заходи з удосконалення управлінн цінової та комунікативної політики ТОВ «СКАЙ-ПРІ» та надано рекомендації з удосконалення організації маркетингу на підприємстві ТОВ «СКАЙ-ПРІ».
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the marketing activity of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing activity of LLC «SKY-PRI». The aim is to research the marketing activity of LLC «SKY-PRI» and to develop directions for their improvement. This work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing activity, considers the essence and role of marketing in the activity of enterprises, defines the essence and components of marketing mix, investigates the peculiarities of marketing activity of enterprises in the construction market. The marketing activity of the enterprise "SKY-PRI" is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing activity of LLC "SKY-PRI" by improvement of activity in the virtual environment are offered; measures have been developed to improve the management of the price and communication policy of SKAY-PRI LLC and recommendations for improving the organization of marketing at the enterprise of SKAY-PRI LLC have been provided.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12017
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.