Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонстантинов, М.В.-
dc.date.accessioned2020-12-15T09:38:18Z-
dc.date.available2020-12-15T09:38:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12017-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність і роль маркетингу в діяльності підприємств, визначено сутність та складові комплексу маркетингу підприємства, досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «СКАЙ-ПРІ»: надано техніко-економічну характеристику діяльності ТОВ «СКАЙ-ПРІ»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «СКАЙ-ПРІ» та комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «СКАЙ-ПРІ» шляхом удосконалення діяльності у віртуальному середовищі; розроблено заходи з удосконалення управлінн цінової та комунікативної політики ТОВ «СКАЙ-ПРІ» та надано рекомендації з удосконалення організації маркетингу на підприємстві ТОВ «СКАЙ-ПРІ».en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the marketing activity of enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of forming marketing activity of LLC «SKY-PRI». The aim is to research the marketing activity of LLC «SKY-PRI» and to develop directions for their improvement. This work deals with the theoretical foundations of enterprise’s marketing activity, considers the essence and role of marketing in the activity of enterprises, defines the essence and components of marketing mix, investigates the peculiarities of marketing activity of enterprises in the construction market. The marketing activity of the enterprise "SKY-PRI" is analyzed in this work. The ways of improvement of marketing activity of LLC "SKY-PRI" by improvement of activity in the virtual environment are offered; measures have been developed to improve the management of the price and communication policy of SKAY-PRI LLC and recommendations for improving the organization of marketing at the enterprise of SKAY-PRI LLC have been provided.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинг на ринку будівельних товарівen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing-mixen_US
dc.subjectmarketing on the construction materials marketen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «СКАЙ-ПРІ»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of LLC «SKY-PRI»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.