Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧистяков, Д.Л.-
dc.date.accessioned2020-12-15T10:09:17Z-
dc.date.available2020-12-15T10:09:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12021-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингового середовища, сутність і структура маркетингового середовища підприємства, процес та методи аналізу маркетингового середовища. Проаналізовано внутрішнє маркетингове середовище ТОВ «Венттех», проведено аналіз макромаркетингового середовища ТОВ «Венттех», проведено і здійснено аналіз сучасного стану маркетингової діяльності ТОВ «Венттех». Запропоновано заходи щодо урахування впливу маркетингового середовища на діяльність ТОВ «Венттех»: використання Інтернет - маркетингу у діяльності ТОВ «Венттех». Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів підвищення результативності рекламної діяльності.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the formation of the marketing environment, the nature and structure of the marketing environment of the enterprise, the process and methods of analyzing the marketing environment. The internal marketing environment of Venttech LLC has been analyzed, the macro-marketing environment of Venttech LLC has been analyzed, and the current state of the marketing activities of Venttech LLC has been analyzed. Measures are proposed to take into account the influence of the marketing environment on the activities of Venttech LLC: the use of Internet marketing in the activities of Venttech LLC. A predictive assessment of the effectiveness of areas of increasing the effectiveness of advertising is presented.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectсередовищеen_US
dc.subjectмакросредаen_US
dc.subjectмікросредаen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectenvironmenten_US
dc.subjectmacroenvironmenten_US
dc.subjectmicroenvironmenten_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Вентех»en_US
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the activities of Ventech LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.