Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12023
Назва: Управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства
Інші назви: Management of quality and competitiveness of enterprise's products
Автори: Дуляпіна, Є.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: якість
конкурентоспроможність продукції
управління якістю
управління конкурентоспроможністю
ринок масла вершкового
quality
product competitiveness
quality management
competitiveness management
butter market
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління якістю та конкурентоспроможністю продукції, зокрема вивчено методи оцінювання якості та конкурентоспроможності продукції Проаналізовано ринок масла вершкового України за методикою PEST – аналізу, встановлено його найбільш впливові фактори. Запропоновано заходи з удосконалення управління якістю та конкурентоспроможністю продукції ПрАТ "Каланчацький маслозавод", зокрема пропонується оновити обладнання підприємства.
The paper considers the theoretical aspects of product quality and competitiveness management; in particular, the methods of product quality and competitiveness assessment are studied. The Ukrainian market of butter is analyzed by the PEST - analysis' method, its most influential factors are established. Measures of improvement the quality management and competitiveness of PJSC "Kalanchak Butter Plant"s' products are proposed, in particular, it is proposed to update the equipment of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12023
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.