Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12027
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку готельних послуг
Інші назви: Management of enterprise competitiveness in the hotel services market
Автори: Матлаш, К.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: конкурентоспроможність
готельне підприємство
додаткові послуги
управління
підприємство
competition
hotel services
hospitality industry
services
management
entrepreneurship
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності на ринку готельних послуг, розвиток додаткових послуг, як варіант підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Проаналізовано фактори формування конкурентоспроможності підприємства на ринку готельних послуг. Проведено аналіз ринку готельних послуг та конкурентоспроможності ТОВ «Black Sea Hotels Group».
The work deals with the theoretical aspects of competitiveness in the market of hotel services, the development of modern services, as well as the diversity of the competitive ability of the hospitality business. Factors of formation of competitive ability of hospitality in the market of hotel services have been analyzed. The analysis of the market of hotel services and competitiveness of LLC Black Sea Hotels Group is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12027
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матлаш К.В. Кваліфікаційна робота.pdf777,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Матлаш К.В. Реферат.pdf947,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.