Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінова, В.О.-
dc.contributor.authorКічук, О.С.-
dc.contributor.authorLitvinova, V.-
dc.contributor.authorKichuk, O.-
dc.date.accessioned2020-12-22T07:28:32Z-
dc.date.available2020-12-22T07:28:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛітвінова В. О. Доступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажі [Електронний ресурс] / В. О. Літвінова, О. С. Кічук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. – 2018. – Т. 23. – Вип. 7. – С. 130-133. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_28en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048-
dc.description.abstractОбґрунтовано важливість наявності товарів на полицях та складах. Надана характеристика основним показникам, що характеризують доступність товарів у роздрібному продажі. Доведено вплив рівня доступності товарів на обсяги продажів торговельного підприємства. Визначені основні причини виникнення OOS (Out of Shelf) на торговельному підприємстві. Охарактеризовані основні напрями підвищення рівня доступності товарів у продажу.en_US
dc.description.abstractIt was justified the importance of the goods availability on the shelves and warehouses. The characteristics of the main indicators that characterize the availability of goods in retail were given by the author. The impact of the availability of goods on the commercial enterprise`s sales volume has been proven. The main causes of OOS (Out of Shelf) in a commercial enterprise were identified. The main directions of an increase in the level of availability of goods for sale were characterized.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectдоступність товарів у продажуen_US
dc.subjectпоказник втрачених продажівen_US
dc.subjectavailability of goods on saleen_US
dc.subjectlost sales rateen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleДоступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажіen_US
dc.title.alternativeAccessibility of goods in retail trade and lost salesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажі.pdf215,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.