Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLitvinov, O.-
dc.contributor.authorЛітвінов, О.С.-
dc.date.accessioned2020-12-23T12:07:15Z-
dc.date.available2020-12-23T12:07:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierDOI: 10.15276/mdt.3.3.2019.2-
dc.identifier.citationLitvinov O. Marketing as the source of establishment of pillars of the enterprise intellectual capital / O. Litvinov, T. Nefedova // Marketing and Digital Technologies. – 2019. – Vol. 3 – No 3. – P. 16-24.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12085-
dc.description.abstractТhe article analyzes the development of ideas about the composition of intellectual capital and the place of marketing as its source. The key problem is determining the list of features by which the classification of intellectual capital components will be formed. On the basis of a critical analysis of the existing classifications of intellectual capital components, the author's classification was formed on the following grounds: by sources of formation; by subjects or carriers; by functional content; depending on the origin; depending on the degree of controllability; by scope; on the principle of belonging of elements; depending on the stage of the play cycle; depending on the dynamics of their wear and play; by way of storing information; in relation to the process of creating new objects; depending on the degree of identification.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано розвиток ідей щодо складу інтелектуального капіталу та місця маркетингу як його джерела. Ключовою проблемою є визначення переліку ознак, за якими буде формуватися класифікація компонентів інтелектуального капіталу. На основі критичного аналізу існуючих класифікацій компонентів інтелектуального капіталу сформувалася авторська класифікація за такими ознаками: за джерелами формування; за предметами чи носіями; за функціональним змістом; залежно від походження; залежно від ступеня керованості; за обсягом; за принципом належності елементів; залежно від стадії ігрового циклу; залежно від динаміки їх зносу; шляхом зберігання інформації, стосовно процесу створення нових об’єктів; залежно від ступеня ідентифікації.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectintellectual capitalen_US
dc.subjectintellectual capital elementsen_US
dc.subjecthuman capitalen_US
dc.subjectcapital of relationsen_US
dc.subjectorganizational capitalen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectінтелектуальний капіталen_US
dc.subjectелементи інтелектуального капіталуen_US
dc.subjectлюдський капіталen_US
dc.subjectкапітал відносинen_US
dc.subjectорганізаційний капіталen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleMarketing as the source of establishment of pillars of the enterprise intellectual capitalen_US
dc.title.alternativeМісце маркетингу у формуванні системи класифікаційних ознак інтелектуального капіталу підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing as the source of establishment of pillars of the enterprise intellectual capital.pdf551,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.