Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12090
Назва: Сучасні особливості маркетингу лікувально-оздоровчого туризму в Україні
Інші назви: Modern features of health tourism marketing in Ukraine
Автори: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Сучасні особливості маркетингу лікувально-оздоровчого туризму в Україні / О. В. Шикіна, І. П. Городниченко // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. – С. 472-474.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: види туризму
лікувальний туризм
маркетинг
туристичний кластер
types of tourism
medical tourism
marketing
tourist cluster
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовані маркетинг в сфері лікувального-оздоровчого туризму. Наведено прогнози UNWTO щодо розвитку медичного туризму. Визначено місце медичного туризму у економіці та його вклад у лікувально-оздоровчий туризм. Розглянуто доцільні шаги, що необхідно зробити для розвитку лікувального туризму в Україні.
The paper analyzes the marketing in the field of health tourism. UNWTO forecasts for the development of medical tourism are given. The place of medical tourism in the economy and its contribution to medical and health tourism is determined. Appropriate steps that need to be taken for the development of medical tourism in Ukraine are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12090
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.