Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12090
Title: Сучасні особливості маркетингу лікувально-оздоровчого туризму в Україні
Other Titles: Modern features of health tourism marketing in Ukraine
Authors: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Citation: Шикіна О. В. Сучасні особливості маркетингу лікувально-оздоровчого туризму в Україні / О. В. Шикіна, І. П. Городниченко // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020. – С. 472-474.
Issue Date: 2020
Keywords: види туризму
лікувальний туризм
маркетинг
туристичний кластер
types of tourism
medical tourism
marketing
tourist cluster
тези доповідей
Abstract: У роботі проаналізовані маркетинг в сфері лікувального-оздоровчого туризму. Наведено прогнози UNWTO щодо розвитку медичного туризму. Визначено місце медичного туризму у економіці та його вклад у лікувально-оздоровчий туризм. Розглянуто доцільні шаги, що необхідно зробити для розвитку лікувального туризму в Україні.
The paper analyzes the marketing in the field of health tourism. UNWTO forecasts for the development of medical tourism are given. The place of medical tourism in the economy and its contribution to medical and health tourism is determined. Appropriate steps that need to be taken for the development of medical tourism in Ukraine are considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12090
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.