Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12093
Назва: Напрями удосконалення діяльності на ринку подієвого туризму (на прикладі туроператора «Бумеранг Тур»
Інші назви: Directions for improving the activities in the event tourism market (on the example of the tour operator LLC «Boomerang Tour»)
Автори: Андрєйченко, О.Є.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: подієвий туризм
фестивальний туризм
економічна ефективність
CVP-аналіз
ефективність господарської діяльності
постійні витрати
змінні витрати
точка безбитковості
event tourism
festival tourism
cost-effectiveness
CVP-analysis
business efficiency
fixed costs
variable costs
break-even point
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування сучасного стану подієвого туризму. Висвітлено роль та значення фестивалів у формуванні конкурентоспроможного продукту на туристичному ринку України. Проаналізовано рівень кількості фестивальних заходів, що проводяться на території України. Надано загальну характеристику туристичного підприємства ТОВ «Бумеранг Тур». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Бумеранг Тур» за 2017-2019 роки. Запропоновано проектування та впровадження нових туристичних продуктів «Вгору до мрій» та «Музичний атлас», які присвячені певним фестивалям. Проведено калькуляція даних турів. Обґрунтована економічна доцільність впровадження даних турів до асортименту ТОВ «Бумеранг Тур».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12093
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.