Напрями удосконалення діяльності на ринку подієвого туризму (на прикладі туроператора «Бумеранг Тур»

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування сучасного стану подієвого туризму. Висвітлено роль та значення фестивалів у формуванні конкурентоспроможного продукту на туристичному ринку України. Проаналізовано рівень кількості фестивальних заходів, що проводяться на території України. Надано загальну характеристику туристичного підприємства ТОВ «Бумеранг Тур». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Бумеранг Тур» за 2017-2019 роки. Запропоновано проектування та впровадження нових туристичних продуктів «Вгору до мрій» та «Музичний атлас», які присвячені певним фестивалям. Проведено калькуляція даних турів. Обґрунтована економічна доцільність впровадження даних турів до асортименту ТОВ «Бумеранг Тур».

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By