Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12093
Title: Напрями удосконалення діяльності на ринку подієвого туризму (на прикладі туроператора «Бумеранг Тур»
Other Titles: Directions for improving the activities in the event tourism market (on the example of the tour operator LLC «Boomerang Tour»)
Authors: Андрєйченко, О.Є.
Issue Date: 2020
Keywords: подієвий туризм
фестивальний туризм
економічна ефективність
CVP-аналіз
ефективність господарської діяльності
постійні витрати
змінні витрати
точка безбитковості
event tourism
festival tourism
cost-effectiveness
CVP-analysis
business efficiency
fixed costs
variable costs
break-even point
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування сучасного стану подієвого туризму. Висвітлено роль та значення фестивалів у формуванні конкурентоспроможного продукту на туристичному ринку України. Проаналізовано рівень кількості фестивальних заходів, що проводяться на території України. Надано загальну характеристику туристичного підприємства ТОВ «Бумеранг Тур». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Бумеранг Тур» за 2017-2019 роки. Запропоновано проектування та впровадження нових туристичних продуктів «Вгору до мрій» та «Музичний атлас», які присвячені певним фестивалям. Проведено калькуляція даних турів. Обґрунтована економічна доцільність впровадження даних турів до асортименту ТОВ «Бумеранг Тур».
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12093
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.