Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12095
Title: Напрями розвитку еногастрономічного туризму в Одеському регіоні (на прикладі туроператора «Селезньов тур»
Other Titles: Directions of development of enogastronomic tourism in the Odessa region (on the example of the tour operator" Seleznev tour ")
Authors: Баскакова, А.І.
Issue Date: 2020
Keywords: еногастрономічний туризм
Одеський регіон
конкурентне середовище
маркетингові комунікації
економічна ефективність
туроператор
канали просування
туристичний продукт
enogastronomic tourism
Odessa region
competitive environment
marketing communications
economic efficiency
tour operator
promotion channels
tourist product
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку еногастрономічного туризму в Одеському регіоні. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану конкурентного середовища підприємства, SWOT - аналіз умов розвитку послуг еногастрономічного туризму. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту еногастрономічного туризму на підприємстві «Селезньов-тур». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства запропоновано заходи по просуванню туристичних послуг еногастрономічного туризму, створенні розгалуженої агентської мережі в Інтернет середовищі (соціальні мережі).
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The article deals with regulatory, scientific and theoretical approaches to the development of enogastronomic tourism in the Odessa region. The analysis of economic activity and organizational structure, the state of the competitive environment of the enterprise, SWOT - analysis of conditions for the development of enogastronomic tourism services. Measures have been developed to form a tourism product of enogastronomic tourism at the Seleznev-Tur enterprise. The economic efficiency of the developed tourism product project has been calculated. In order to improve the marketing activity of the company, measures were proposed to promote enogastronomic tourism services, create an extensive agency network in the Internet environment (social networks).
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12095
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.