Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12095
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаскакова, А.І.-
dc.date.accessioned2020-12-28T11:12:30Z-
dc.date.available2020-12-28T11:12:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12095-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку еногастрономічного туризму в Одеському регіоні. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану конкурентного середовища підприємства, SWOT - аналіз умов розвитку послуг еногастрономічного туризму. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту еногастрономічного туризму на підприємстві «Селезньов-тур». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства запропоновано заходи по просуванню туристичних послуг еногастрономічного туризму, створенні розгалуженої агентської мережі в Інтернет середовищі (соціальні мережі).en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The article deals with regulatory, scientific and theoretical approaches to the development of enogastronomic tourism in the Odessa region. The analysis of economic activity and organizational structure, the state of the competitive environment of the enterprise, SWOT - analysis of conditions for the development of enogastronomic tourism services. Measures have been developed to form a tourism product of enogastronomic tourism at the Seleznev-Tur enterprise. The economic efficiency of the developed tourism product project has been calculated. In order to improve the marketing activity of the company, measures were proposed to promote enogastronomic tourism services, create an extensive agency network in the Internet environment (social networks).-
dc.language.isouken_US
dc.subjectеногастрономічний туризмen_US
dc.subjectОдеський регіонen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectтуроператорen_US
dc.subjectканали просуванняen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectenogastronomic tourismen_US
dc.subjectOdessa regionen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjecttour operatoren_US
dc.subjectpromotion channelsen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleНапрями розвитку еногастрономічного туризму в Одеському регіоні (на прикладі туроператора «Селезньов тур»en_US
dc.title.alternativeDirections of development of enogastronomic tourism in the Odessa region (on the example of the tour operator" Seleznev tour ")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.