Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12096
Назва: Управління якістю обслуговування споживачів туристичних по- слуг» (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)
Інші назви: Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure» (on the example of the travel company "Let's go with us")
Автори: Божок, Г.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: якість обслуговування
менеджмент якості
система управління якістю
оцінка якості туристичного продукту
сертифікація туристичних послуг
стратегії управління якістю
quality of service
quality management
quality management system
quality assessment of tourist product
certification of tourist services
quality management strategies
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти проблематики управління якістю обслуго- вування туристичних фірм. В ході дослідження проаналізовано теоретичні та практичні ас- пекти формування систем управління якістю обслуговування туристичними фірмами та реа- лізацію механізму забезпечення якості туристичного продукту. З’ясовано місце оцінки якості туристичних послуг в системі управління якістю, визначено чинники та показники, які дозволяють здійснити об’єктивну оцінку якості туристичних послуг. Здійснено оцінку якості обслуговування турагенції «Поїхали з нами», визначено проблемні моменти забезпечення якості обслуговування в компанії «Поїхали з нами», надано пропозиції підвищення якості обслуговування в офісах «Поїхали з нами».
The work deals with the theoretical aspects of the quality management of travel agencies. In the course of the research the theoretical and practical aspects of formation of management systems of quality of service by tourist firms and realization of the mechanism of maintenance of quality of a tourist product are analyzed. The place of assessment of the quality of tourist services in the quality management system is clarified, the factors and indicators that allow to carry out an objective assessment of the quality of tourist services are determined. The quality of service of the travel agency "Let's go with us" was assessed, the problematic moments of ensuring the quality of service in the company "Let's go with us" were identified, and suggestions for improving the quality of service in the offices of "Let's go with us" were provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12096
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Божок Г.С. Кваліфікаційна робота.pdf214,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Божок Г.С. Реферат.pdf94,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.