Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБожок, Г.С.-
dc.date.accessioned2020-12-28T11:23:07Z-
dc.date.available2020-12-28T11:23:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12096-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти проблематики управління якістю обслуго- вування туристичних фірм. В ході дослідження проаналізовано теоретичні та практичні ас- пекти формування систем управління якістю обслуговування туристичними фірмами та реа- лізацію механізму забезпечення якості туристичного продукту. З’ясовано місце оцінки якості туристичних послуг в системі управління якістю, визначено чинники та показники, які дозволяють здійснити об’єктивну оцінку якості туристичних послуг. Здійснено оцінку якості обслуговування турагенції «Поїхали з нами», визначено проблемні моменти забезпечення якості обслуговування в компанії «Поїхали з нами», надано пропозиції підвищення якості обслуговування в офісах «Поїхали з нами».en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the quality management of travel agencies. In the course of the research the theoretical and practical aspects of formation of management systems of quality of service by tourist firms and realization of the mechanism of maintenance of quality of a tourist product are analyzed. The place of assessment of the quality of tourist services in the quality management system is clarified, the factors and indicators that allow to carry out an objective assessment of the quality of tourist services are determined. The quality of service of the travel agency "Let's go with us" was assessed, the problematic moments of ensuring the quality of service in the company "Let's go with us" were identified, and suggestions for improving the quality of service in the offices of "Let's go with us" were provided.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectменеджмент якостіen_US
dc.subjectсистема управління якістюen_US
dc.subjectоцінка якості туристичного продуктуen_US
dc.subjectсертифікація туристичних послугen_US
dc.subjectстратегії управління якістюen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectquality management systemen_US
dc.subjectquality assessment of tourist producten_US
dc.subjectcertification of tourist servicesen_US
dc.subjectquality management strategiesen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleУправління якістю обслуговування споживачів туристичних по- слуг» (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)en_US
dc.title.alternativeService Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure» (on the example of the travel company "Let's go with us")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Божок Г.С. Кваліфікаційна робота.pdf214,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Божок Г.С. Реферат.pdf94,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.