Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, О.Р.-
dc.date.accessioned2020-12-28T11:29:39Z-
dc.date.available2020-12-28T11:29:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12097-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні засади туристичного попиту у молодіжному сегменті на ринку туристичних послуг, зокрема, виявлено особливості поведінки молоді як групи споживачів туристичного продукту. Здійснено дослідження споживчих вимог молоді регіонів України до послуг сфери туризму. Проведено маркетингове дослідження уподобань молоді м.Одеса в туристичних послугах методом анкетування. Узагальнено результати досліджень щодо мотивів і потреб молоді м. Одеса та регіонів України в туристичних послугах. Запропоновано шляхи активізації розвитку молодіжного туризму в Одеському регіоні як туристичній дестинаціїen_US
dc.description.abstractThe theoretical bases of tourist demand in the youth segment in the market of tourist services are considered in the work, in particular, features of behavior of youth as group of consumers of a tourist product are revealed. A study of consumer needs of young people in the regions of Ukraine to services in the field of tourism. The marketing research of preferences of youth of Odessa in tourist services by a questionnaire method is carried out. The results of research on the motives and consumer needs of young people in Odessa and the regions of Ukraine in tourist services are summarized. Ways to intensify the development of youth tourism in the Odessa region as a tourist destination are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристичний попитen_US
dc.subjectтуристичний ринокen_US
dc.subjectспоживчі вимогиen_US
dc.subjectмолодіжний туризмen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjecttourist demanden_US
dc.subjecttourist marketen_US
dc.subjectconsumer needsen_US
dc.subjectyouth tourismen_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectquestionnairesen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleОцінка споживчих вимог молоді м. Одеса в сфері туристичних послугen_US
dc.title.alternativeAssessment of consumer needs of the youth of Odessa in the field of tourist servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.