Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12103
Назва: Рекламний менеджмент туристичного підприємства ТОВ "ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ"
Інші назви: Advertising management of the tourism enterprise of LLC"Empire Tour VIP Club
Автори: Клименко, Т.Г.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туристичне підприємство
реклама
управління рекламою
економічна діяльність
конкурентоспроможність
tourist enterprise
advertising
advertising management
economic activity
competitiveness
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У першому розділі аналізуються теоретичні аспекти та розвиток управління рекламою в туристичній галузі. У другому розділі зроблено аналіз фінансово - господарської діяльності ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ», рекламної діяльності туристичного підприємства, доведено, що туристичному підприємству «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ» бракує планової рекламної політики, управління продуктами туристичних послуг. Третій розділ містить стратегічні напрями вдосконалення політики компанії в області рекламного менеджменту. Запропоновані та обґрунтувати шляхи удосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства ТОВ«ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ».
Qualification work consists of introduction, three sections, conclusions, list of sources used, applications. Object of study: the process of improving the advertising management of the tourism enterprise. Subject of research: theoretical approaches and applied measures of increasing the efficiency of advertising management of a tourist enterprise. The first section analyzes the theoretical aspects and the development of advertising management in the tourism industry. In the second section the analysis of financial and economic activity of LLC "Empire Tours VIP Club" is made, analyzed the advertising 8 activity of the tourist enterprise, proved that the tourist enterprise of "Empire Tour VIP Club" lacks a planned advertising policy, management products for tourist services. The third section provides promising directions for improving the company's advertising management policy. Proposed and substantiated ways to improve the advertising activity of the tourist enterprise of LLC "Empire Tour VIP Club".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12103
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.