Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, Т.Г.-
dc.date.accessioned2020-12-29T07:45:47Z-
dc.date.available2020-12-29T07:45:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12103-
dc.description.abstractУ першому розділі аналізуються теоретичні аспекти та розвиток управління рекламою в туристичній галузі. У другому розділі зроблено аналіз фінансово - господарської діяльності ТОВ «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ», рекламної діяльності туристичного підприємства, доведено, що туристичному підприємству «ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ» бракує планової рекламної політики, управління продуктами туристичних послуг. Третій розділ містить стратегічні напрями вдосконалення політики компанії в області рекламного менеджменту. Запропоновані та обґрунтувати шляхи удосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства ТОВ«ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ».en_US
dc.description.abstractQualification work consists of introduction, three sections, conclusions, list of sources used, applications. Object of study: the process of improving the advertising management of the tourism enterprise. Subject of research: theoretical approaches and applied measures of increasing the efficiency of advertising management of a tourist enterprise. The first section analyzes the theoretical aspects and the development of advertising management in the tourism industry. In the second section the analysis of financial and economic activity of LLC "Empire Tours VIP Club" is made, analyzed the advertising 8 activity of the tourist enterprise, proved that the tourist enterprise of "Empire Tour VIP Club" lacks a planned advertising policy, management products for tourist services. The third section provides promising directions for improving the company's advertising management policy. Proposed and substantiated ways to improve the advertising activity of the tourist enterprise of LLC "Empire Tour VIP Club".-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectуправління рекламоюen_US
dc.subjectекономічна діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising managementen_US
dc.subjecteconomic activityen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleРекламний менеджмент туристичного підприємства ТОВ "ІМПЕРІЯ ТУР ВІП КЛУБ"en_US
dc.title.alternativeAdvertising management of the tourism enterprise of LLC"Empire Tour VIP Cluben_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.