Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12109
Назва: Мотивація персоналу туристичної фірми» (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»
Інші назви: Motivation of a travel company employees» (using the example of the travel agency «Poyekhali s nami»
Автори: Кучеренко, М.І.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: мотивація
туристична фірма
оплата праці
потреба
туроператор
motivation
travel agency
payment
need
tour operator
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес аналізу мотивації персоналу туристської фірми. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів аналізу мотивації оплати праці персоналу туристської фірми на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами». У роботі проаналізовано сутність та особливості мотивації персоналу туристської фірми. Виявлено тенденції розвитку мотивації праці персоналу та фактори впливу на мотивацію персоналу. За результатами, були запропоновані рекомендації, щодо розробки рекламного туру для менеджерів, розраховано економічні ефективність впровадження рекомендацій.
The qualifying work consists of an introduction, tree chapters, conclusions, the list of used liturature. The object of research is the process of analizing motivation of work of employees of the travel company. The subject of the research is a set of theoretical, metodological 6 and practical aspects of the analisis about motivation of work of employees of the travel company using the example of the travel agency “Poyekhali s nami”. The essence and peculiarities of motivation of work of employees are analyzed in the paper. The tendencies of motivation of a travel company employees and factors of influencing motivation on employees are revealed. According to the results, recommendations were made on the development of an advertising tour for managers, and the economic efficiency of implementation of the recommendations was calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12109
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.