Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12123
Назва: Управління туристичною дестинцією «Українська Венеція» (на прикладі географічного ареалу м. Вилкове)
Інші назви: Management of tourist destination «Ukrainian Venice» (Economic (ON THE EXAMPLE OF VILKOVE GEOGRAPHICAL AREA)
Автори: Сутуріна А.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туристична дестинація
рекреаційно-туристичний потенціал
туристичний кластер
маркетингові дослідження
tourist destination
recreational and tourist
tourist cluster
marketing research
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління туристичними дестинаціями. Наведено погляди вчених щодо визначень дестинації як управлінської категорії. Проведено аналіз поточного стану розвитку туристичної дестинації «Українська Венеція», яка знаходиться в зоні географічного ареалу м. Вилкове. Запропоновано основні напрями підвищення туристичної привабливості дестинації, показано перспективи формування на її базі туристичного кластеру.
The work considers the theoretical aspects of tourist destination management. The views of scientists on the definition of the destination as a management category are given. The current state of development of the tourist destination «Ukrainian Venice», which is located in the geographical are of Vilkove, is analyzed. The main directions of increasing the tourist attractiveness of the destination are proposed, the prospects of forming s tourist cluster on its basis are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12123
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.