Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12124
Title: Напрями покращення організації послуг круїзного туризму (на прикладі ТОВ «Чорноморські екскурсії»)
Other Titles: Directions for improving the service organization of cruise tourism (on example of Black Sea Excursions LLC)
Authors: Тальянцева, К.С.
Issue Date: 2020
Keywords: круїзний туризм
ефективність господарської діяльності
рентабельність
калькуляція витрат
точка беззбитковості
постійні і змінні витрати
світова круїзна індустрія
cruise tourism
business efficiency
profitability
costing
break-even point
fixed and variable costs
world cruise industry
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаної літератури. Об’єктом дослідження є процес надання послуг туристичного підприємства у сегменті круїзного туризму. Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні основи організації круїзного туризму та вивчення функціонування підприємства туризму у даному сегменті індустрії туризму з метою покращення її організаційних аспектів діяльності. Проаналізовано стан операційної діяльності ТОВ «Чорноморські екскурсії», зовнішнє маркетингове середовище підприємства, проведено аналіз поведінки споживачів круїзного туризму. Запропоновано розробити медіа планування для збільшення кількості споживачів, залучення нових сегментів, провести рекламну кампанію для просування продукту туризму з використанням водних транспортних засобів. Також запропоновано та розроблено новий тур з використанням водних засобів пересування у дельті Дунаю, розраховано економічні показники запропонованого туристичного продукту
Qualification work consists of an introduction, three sections of the main part, conclusions, a list of used literature.The object of the research is the process of rendering services to the tourist enterprise in the cruise tourism segment. The subject of the research is theoretical and scientific-methodological bases of cruise tourism organization and studying of functioning of tourism enterprise in this segment of tourism industry with the purpose of improving its organizational aspects of activity. The operational activity of the Black Sea Excursions LLC, the external marketing headquarters of the enterprise is analyzed; the behavior of cruise tourism consumers is analyzed. It is proposed to develop media planning to increase the number of consumers, to attract new segments, to carry out an advertising campaign to promote the tourism product with the use of water vehicles. Also a new tour using water means of transport to the Danube Delta has been proposed and developed; economic indicators of the proposed tourism product have been calculated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12124
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.