Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТальянцева, К.С.-
dc.date.accessioned2020-12-29T13:25:18Z-
dc.date.available2020-12-29T13:25:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12124-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаної літератури. Об’єктом дослідження є процес надання послуг туристичного підприємства у сегменті круїзного туризму. Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні основи організації круїзного туризму та вивчення функціонування підприємства туризму у даному сегменті індустрії туризму з метою покращення її організаційних аспектів діяльності. Проаналізовано стан операційної діяльності ТОВ «Чорноморські екскурсії», зовнішнє маркетингове середовище підприємства, проведено аналіз поведінки споживачів круїзного туризму. Запропоновано розробити медіа планування для збільшення кількості споживачів, залучення нових сегментів, провести рекламну кампанію для просування продукту туризму з використанням водних транспортних засобів. Також запропоновано та розроблено новий тур з використанням водних засобів пересування у дельті Дунаю, розраховано економічні показники запропонованого туристичного продуктуen_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections of the main part, conclusions, a list of used literature.The object of the research is the process of rendering services to the tourist enterprise in the cruise tourism segment. The subject of the research is theoretical and scientific-methodological bases of cruise tourism organization and studying of functioning of tourism enterprise in this segment of tourism industry with the purpose of improving its organizational aspects of activity. The operational activity of the Black Sea Excursions LLC, the external marketing headquarters of the enterprise is analyzed; the behavior of cruise tourism consumers is analyzed. It is proposed to develop media planning to increase the number of consumers, to attract new segments, to carry out an advertising campaign to promote the tourism product with the use of water vehicles. Also a new tour using water means of transport to the Danube Delta has been proposed and developed; economic indicators of the proposed tourism product have been calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкруїзний туризмen_US
dc.subjectефективність господарської діяльностіen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectкалькуляція витратen_US
dc.subjectточка беззбитковостіen_US
dc.subjectпостійні і змінні витратиen_US
dc.subjectсвітова круїзна індустріяen_US
dc.subjectcruise tourismen_US
dc.subjectbusiness efficiencyen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectcostingen_US
dc.subjectbreak-even pointen_US
dc.subjectfixed and variable costsen_US
dc.subjectworld cruise industryen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleНапрями покращення організації послуг круїзного туризму (на прикладі ТОВ «Чорноморські екскурсії»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the service organization of cruise tourism (on example of Black Sea Excursions LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.