Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12126
Назва: Маркетингова діяльність туроператора ТОВ «Укрферрі – тур» на ринку круїзних послуг»
Інші назви: Marketing activity of the tour operator «Ukrferry – tour» in the cruise market
Автори: Филипчук, А.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туроператор
маркетинг
круїзний туризм
комплекс маркетингових комунікацій
економічна ефективність
ринок круїзних послуг
туристичний продукт
tour operator
marketing
cruise tourism
complex of marketing communications
economic efficiency
cruise market
tourist product
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо організації маркетингової діяльності туристичних підприємств на ринку круїзних послуг. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингових комунікацій туроператора ТОВ «Укрферрі – тур». За результатами дослідження розроблено комбінований авто паромний тур за маршрутом Чорноморськ – Стамбул (Хайдарпаша) - Чорноморськ та програма обслуговування туристів. Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві для отримання ефекту від цілеспрямованого впливу на контактні аудиторії та здійснення маркетингової політики туристичного оператора «Укрферрі - тур» по просуванню нового туристичного продукту, посиленню зв'язку між виробником і споживачем туристичних послуг, активізації продажу круїзних послуг на туристичному ринку
The article deals with regulatory, scientific and theoretical approaches to the organization of marketing activities of tourist enterprises in the market of cruise services. The analysis of economic activity and organizational structure, state of marketing communications of the tour operator of «Ukrferry – Tour» is carried out. According to the results of the research, a combined auto ferry tour along the route Chernomorsk - Istanbul (Haydarpasa) - Chernomorsk and a tourist service program were developed. The cost-effectiveness of its implementation costs has been calculated. Measures are proposed to improve marketing communications at the enterprise to gain the effect of purposeful influence on contact audiences and implement the marketing policy of «Ukrferry – tour» tourist operator to promote a new tourism product, strengthen the link between the producer and consumer of tourist services, activate sales services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12126
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.