Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФилипчук, А.О.-
dc.date.accessioned2020-12-29T13:35:44Z-
dc.date.available2020-12-29T13:35:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12126-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо організації маркетингової діяльності туристичних підприємств на ринку круїзних послуг. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингових комунікацій туроператора ТОВ «Укрферрі – тур». За результатами дослідження розроблено комбінований авто паромний тур за маршрутом Чорноморськ – Стамбул (Хайдарпаша) - Чорноморськ та програма обслуговування туристів. Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві для отримання ефекту від цілеспрямованого впливу на контактні аудиторії та здійснення маркетингової політики туристичного оператора «Укрферрі - тур» по просуванню нового туристичного продукту, посиленню зв'язку між виробником і споживачем туристичних послуг, активізації продажу круїзних послуг на туристичному ринкуen_US
dc.description.abstractThe article deals with regulatory, scientific and theoretical approaches to the organization of marketing activities of tourist enterprises in the market of cruise services. The analysis of economic activity and organizational structure, state of marketing communications of the tour operator of «Ukrferry – Tour» is carried out. According to the results of the research, a combined auto ferry tour along the route Chernomorsk - Istanbul (Haydarpasa) - Chernomorsk and a tourist service program were developed. The cost-effectiveness of its implementation costs has been calculated. Measures are proposed to improve marketing communications at the enterprise to gain the effect of purposeful influence on contact audiences and implement the marketing policy of «Ukrferry – tour» tourist operator to promote a new tourism product, strengthen the link between the producer and consumer of tourist services, activate sales services.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуроператорen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкруїзний туризмen_US
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectринок круїзних послугen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjecttour operatoren_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcruise tourismen_US
dc.subjectcomplex of marketing communicationsen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjectcruise marketen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleМаркетингова діяльність туроператора ТОВ «Укрферрі – тур» на ринку круїзних послуг»en_US
dc.title.alternativeMarketing activity of the tour operator «Ukrferry – tour» in the cruise marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.