Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12127
Назва: Шляхи підвищення доходів від основної діяльності туристичних підприємств
Інші назви: Ways to increase the income from the main activity of tourism enterprises
Автори: Шевченко, Н.М.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туризм
фінансового-економічні показники
господарська діяльність
операційна діяльність підприємства
калькулювання собівартості
постійні витрати
змінні витрати
точка беззбитковості
tourism
financial and economic indicators
economic activity
operating activities of the enterprise
costing
fixed costs
variable costs
break-even point
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти операційної діяльності підприємства, визначені поняття доходів від неосновної діяльності. Надано класифікацію доходів туристичних підприємств. Визначена роль доходу в діяльності підприємства. Запропоновані шляхи підвищення прибутковості туристичних підприємств. Подано сутність стратегічного планування доходу туристичного підприємства. Надано загальну характеристику туристичної фірми ТОВ «Карильйон». Проаналізовано функції менеджменту ТОВ «Карильйон» та вимоги до претендентів на посаду у ТОВ «Карильйон». Розглянуто структуру мотивації персоналу. Зроблено аналіз структури фонду оплати праці у 2018 – 2019рр. Проведено аналіз фінансового-економічних показників ТОВ «Карильйон». Запропоновано проектування та впровадження нового системного, внутрішнього туру для ТОВ «Карильйон» до Львову та національног природного парку «Синевір». Проведено калькулювання витрат та визначення точки беззбитковості для даного туру. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження нового туру.
The paper deals with the theoretical aspects of the operating activity of the enterprise, defines the concepts of income from non-core activities. The classification of income of tourism enterprises is given. The role of income in the activity of the enterprise is determined. Proposed ways to increase the profitability of tourism enterprises. The essence of strategic planning of income of tourist enterprise is presented. The general description of the travel company of Carillon LLC is given. The functions of management of Carillon LLC and requirements for candidates for a position in Carillon LLC are analyzed. The structure of staff motivation is considered. The structure of the payroll fund in 2018 - 2019 has been analyzed. The analysis of financial and economic indicators of Carillon LLC was carried out. It is proposed to design and implement a new systematic, internal tour for Carillon LLC to Lviv and Synevir National Nature Park. Costing and break-even point determination for this tour have been carried out. The economic feasibility of introducing a new tour is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12127
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.