Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12128
Назва: Дослідження попиту на послуги туристичної фірми
Інші назви: Study of demand for travel agency services
Автори: Шмир, К.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: попит
туристичне підприємство
стимулювання попиту
цільова аудиторія
споживачі
туристичний продукт
винний туризм
demand
tourist enterprise
stimulation of demand
target audience
consumers
tourist product
wine tourism
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів оцінки попиту на туристичні послуги. Метою роботи є вивчення попиту на послуги підприємства туристичної сфери на прикладі туристичної фірми «Фагот Тревел Плюс». У роботі розглядаються теоретичні основи попиту на послуги туристичної фірми, методи оцінки туристичного попиту, сучасні тенденції попиту на ринку туристичних послуг. Зроблено аналіз основних організаційних та економічних показників «Фагот Тревел Плюс», визначено цільову аудиторію споживачів туристичної фірми «Фагот Тревел Плюс», проаналізовано потенційний попит на послуги турфірми. За результатами дослідження пропонуються напрями стимулювання попиту на послуги туристичної фірми «Фагот Тревел Плюс», обґрунтовується доцільність створення нового туристичного продукту, визначаються заходи по просуванню нового туристичного продукту
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of researching the demand for the services of the travel company "Fagot Travel Plus". The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of assessing the demand for tourist services. The aim is to study the demand for the services of the tourism industry on the example of the travel company "Fagot Travel Plus". The paper considers the theoretical foundations of demand for the services of a travel agency, methods of assessing the demand for tourism, current trends in demand in the market of travel services. The analysis of the basic organizational and economic indicators of "Fagot Travel Plus" is made, the target audience of consumers of travel firm "Fagot Travel Plus" is defined, the potential demand for services of travel agency is analyzed. According to the results of the research, the directions of stimulating the demand for the services of the travel company "Fagot Travel Plus" are proposed, the expediency of creating a new tourist product is substantiated, the measures for the promotion of the new tourist product are determined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12128
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шмир К.В. Кваліфікаційна робота.pdf221,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Шмир К.В. Реферат.pdf173,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.