Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143
Назва: | Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ФОП Лукашов, бренд «Tanita Romario») |
Інші назви: | Competitiveness of the enterprise and ways to increase it (on the example of Lukashov LTD, brand" Tanita Romario ") |
Автори: | Ігнатюк, О.Ю. |
Дата публікації: | 2020 |
Ключові слова: | конкурентоспроможність чинники формування конкурентоспроможності карта стратегічних груп конкуренти ринок брендового одягу прямі комунікації competitiveness factors of competitiveness formation map of strategic groups competitors branded clothing market direct communications 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, сутність, чинники формування конкурентоспроможності підприємства, методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства
Проведено аналіз і оцінку конкурентоспроможності «Tanita Romario» на ринку брендового жіночого одягу.
Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності компанії «Tanita Romario»: просування жіночої колекції бренду «Tanita Romario» (участь у проектах Ukrainian Fashion Week 2020 і Kyiv Fashion 2020); впровадження елементів інтернет-маркетингу з метою просування жіночої колекції бренду «Tanita Romario»; впровадження нової технології обробки швейного одягу ‒ комп’ютерна вишивка; впровадження нового каналу прямих комунікацій в форматі «Tanita Romario» Pop-up магазину The theoretical aspects of enterprise competitiveness, essence, factors of enterprise competitiveness formation, methodical approaches to enterprise competitiveness assessment are considered in the work. An analysis and assessment of the competitiveness of "Tanita Romario" in the market of branded women's clothing. The following directions of increasing the competitiveness of the company "Tanita Romario" are proposed: promotion of the women's collection of the brand "Tanita Romario" (participation in the projects Ukrainian Fashion Week 2020 and Kyiv Fashion 2020); introduction of Internet marketing elements in order to promote the women's collection of the brand "Tanita Romario"; introduction of a new technology of sewing clothes processing - computer embroidery; introduction of a new direct communication channel in the format of "Tanita Romario" Pop-up store |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Iгнатюк О.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf | 246,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Iгнатюк О.Ю. Реферат.pdf | 167,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.