Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатюк, О.Ю.-
dc.date.accessioned2020-12-30T08:24:37Z-
dc.date.available2020-12-30T08:24:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12143-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, сутність, чинники формування конкурентоспроможності підприємства, методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства Проведено аналіз і оцінку конкурентоспроможності «Tanita Romario» на ринку брендового жіночого одягу. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності компанії «Tanita Romario»: просування жіночої колекції бренду «Tanita Romario» (участь у проектах Ukrainian Fashion Week 2020 і Kyiv Fashion 2020); впровадження елементів інтернет-маркетингу з метою просування жіночої колекції бренду «Tanita Romario»; впровадження нової технології обробки швейного одягу ‒ комп’ютерна вишивка; впровадження нового каналу прямих комунікацій в форматі «Tanita Romario» Pop-up магазинуen_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of enterprise competitiveness, essence, factors of enterprise competitiveness formation, methodical approaches to enterprise competitiveness assessment are considered in the work. An analysis and assessment of the competitiveness of "Tanita Romario" in the market of branded women's clothing. The following directions of increasing the competitiveness of the company "Tanita Romario" are proposed: promotion of the women's collection of the brand "Tanita Romario" (participation in the projects Ukrainian Fashion Week 2020 and Kyiv Fashion 2020); introduction of Internet marketing elements in order to promote the women's collection of the brand "Tanita Romario"; introduction of a new technology of sewing clothes processing - computer embroidery; introduction of a new direct communication channel in the format of "Tanita Romario" Pop-up store-
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectчинники формування конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectкарта стратегічних групen_US
dc.subjectконкурентиen_US
dc.subjectринок брендового одягуen_US
dc.subjectпрямі комунікаціїen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectfactors of competitiveness formationen_US
dc.subjectmap of strategic groupsen_US
dc.subjectcompetitorsen_US
dc.subjectbranded clothing marketen_US
dc.subjectdirect communicationsen_US
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьen_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleКонкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ФОП Лукашов, бренд «Tanita Romario»)en_US
dc.title.alternativeCompetitiveness of the enterprise and ways to increase it (on the example of Lukashov LTD, brand" Tanita Romario ")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iгнатюк О.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf246,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Iгнатюк О.Ю. Реферат.pdf167,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.