Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12144
Назва: Впровадження системи дистанційного обслуговування бюджетних установ: проблеми та перспективи розвитку
Інші назви: Implementation of a remore service system for budgetary institutions: problems and prospects of development
Автори: Дорошевська, Ю.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: дистанцiйне обслуговування
електронний документообiг
СДО «Клiєнт Казначейства – Казначейство»
бюджетнi установи
remote service
electronic document management
DO "Treasury Client - Treasury"
budgetary institutions
07072 фінанси, банківська справа та страхування
кафедра фінансів
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються питання дистанцiйного обслуговування бюджетних коштiв на прикладi нововведенiї системи казначейського обслуговування ПТК «Клiєнт Казначейства – Казначейство». Визначено проблеми, недолiки та запропоновано шляхи удосконалення недолiкiв цiєї системи. Обговорено iсторiю розвитку та значення електронного документообiгу Казначейства.
The paper considers the issues of remote servicing of budget funds on the example of the innovative system of treasury service of PTC "Treasury Client - Treasury". Problems, shortcomings are identified and ways to improve the shortcomings of this system are suggested. The history of development and significance of electronic document circulation of the Treasury are discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12144
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.