Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедуха, Г.В.-
dc.date.accessioned2020-12-30T09:52:07Z-
dc.date.available2020-12-30T09:52:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12163-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методологічні засади аналізу формування прибутку на підприємстві. Автором розглянуто поняття прибутку та основи його формування на підприємстві, класифікацію видів прибутку на підприємстві та основні резерви підвищення прибутку на виноробному підприємстві. Проаналізовано господарську діяльність ПрАТ «Ізмаїльський виноробний завод» за три роки по основним техніко-економічним показникам, проаналізовано показники прибутку на досліджуваному підприємстві, а також проведений факторний аналіз прибутку на підприємстві. Розглянуто резерви підвищення прибутку на досліджуваному підприємстві. Запропоновано шляхи підвищення прибутку на досліджуваному підприємстві ПрАТ «Ізмаїльський виноробний завод»: за рахунок автоматизації процесів переробки вторинної сировини виноробства та за рахунок впровадження інноваційної продукції (натуральних виноградних соків).en_US
dc.description.abstractenterprise are considered in the work. The author considers the concept of profit and the basis of its formation at the enterprise, the classification of types of profit at the enterprise and the main reserves of profit increase at the winery. The economic activity of PJSC "Izmail Winery" for three years on the main technical and economic indicators is analyzed, the indicators of profit at the researched enterprise are analyzed, and also the factor analysis of profit at the enterprise is carried out. The reserves of profit increase at the researched enterprise are considered. Ways to increase profits at the studied enterprise of PJSC "Izmail Winery" are proposed: due to the automation of the processing of secondary raw materials of winemaking and due to the introduction of innovative products (natural grape juices).-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectваловий прибутокen_US
dc.subjectрентабельність продукціїen_US
dc.subjectчистий прибутокen_US
dc.subjectпродуктивність праціen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectgross profiten_US
dc.subjectproduct profitabilityen_US
dc.subjectnet profiten_US
dc.subjectlabor productivityen_US
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьen_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleШляхи підвищення прибутку підприємства (на прикладі ПрАТ «Ізмаїльський виноробний завод»)en_US
dc.title.alternativeWays to increase the company's profit (on the example of PJSC" Izmail Winery ")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Медуха Г.В. Реферат.pdf369,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Медуха Г.В. Кваліфікаційна робота.pdf458,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.