Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12217
Title: Социальная роль малого бизнеса в условиях глобализации
Other Titles: Соціальна роль малого бізнесу в умовах глобалізації
The social role of small business in the context of globalization
Authors: Куклинова, Т.В.
Куклінова, Т.В.
Kuklinova, T.
Citation: Куклинова Т. В. Социальная роль малого бизнеса в условиях глобализации / Т. В. Куклинова // Теоретические и практические аспекты деятельности современного государства и общества : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф.,18-19 декабря 2018 р. – Тирасполь, 2019.– С. 402-404.
Issue Date: 2019
Keywords: эффективность АПК
маркет-плейс
ефективність АПК
маркет-плейс
efficiency
agro-industrial complex
market place
тези доповідей
Abstract: Определено количество занятых работников крупного, среднего, малого и микро предпринимательства по видам экономической деятельности в 2010-2017 годах. Охарактеризован средний класс в экономиках разных стран, а также влияние малого и среднего бизнеса на показатели занятости населения.
Визначено кількість зайнятих працівників великого, середнього, малого і мікро підприємництва за видами економічної діяльності в 2010-2017 роках. Охарактеризований середній клас в економіках різних країн, а також вплив малого та середнього бізнесу на показники зайнятості населення.
The number of employed workers in large, medium, small and micro businesses by type of economic activity in 2010-2017 has been determined. The middle class in the economies of different countries is characterized, as well as the influence of small and medium-sized businesses on employment indicators.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12217
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.