Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYankovoy, A.-
dc.contributor.authorЯнковий, О.Г.-
dc.date.accessioned2021-01-17T10:51:15Z-
dc.date.available2021-01-17T10:51:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMethods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprises / O. Yankovyi, O. Yashkina // Економіка : реалії часу. – 2016. – № 1 (23). – С. 43-48.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12252-
dc.description.abstractThe paper proposes a scientific and methodical approach for choosing a method of innovative products` sales forecasting depending on the stage of the innovation process. For every stage of the innovation process (basic research, applied research, experimental studies, implementation and diffusion) forecast types of volumes of expenses for innovation and performance indicators of innovation are marked. For each of the stages of the innovation process sources of projections (expert review and sales data) and related methods of forecasting are identified. Special attention is paid to method of forecasting simulation at the stage of diffusion of innovations, which are obtained by the individual forecasts of sales of innovative products.en_US
dc.description.abstractУ статті запропоновано науково-методичний підхід вибору методу прогнозування збуту інноваційної продукції в залежності від етапу інноваційного процесу. На кожному етапі інноваційного процесу: фундаментальні дослідження, прикладні дослідження, експериментальні роботи, впровадження та дифузія виділено види прогнозів обсягів витрат на інновації та показників результативності інноваційної діяльності. Для кожного з етапів інноваційного процесу визначені джерела отримання прогнозів (експерти або дані поточного продажу) та пов’язані з ними методи прогнозування. Приділено увагу імітаційним методам прогнозування на етапі дифузії інновацій, за якими отримуються окремі прогнози збуту інноваційної продукції.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectinnovative processen_US
dc.subjectinnovative productsen_US
dc.subjectsales forecasting methodsen_US
dc.subjectexpert reviewen_US
dc.subjectdiffusion of innovationsen_US
dc.subjectінноваційний процесen_US
dc.subjectінноваційна продукціяen_US
dc.subjectметоди прогнозування збутуen_US
dc.subjectекспертні оцінкиen_US
dc.subjectдифузія інноваційen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleMethods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprisesen_US
dc.title.alternativeМетоди прогнозування збуту в маркетинговій інформаційній системі промислових підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methods of sales forecasting in a marketing information system of the industrial enterprises.pdf402,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.