Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12258
Title: | Формування цифрової компетентності студентів як умова забезпечення конкурентоспроможності майбутніх фахівців |
Other Titles: | Formation of digital competence of students as a condition for ensuring the competitiveness of future professionals |
Authors: | Єсіна, О.Г. Yesina, O. |
Citation: | Єсіна О. Г. Формування цифрової компетентності студентів як умова забезпечення конкурентоспроможності майбутніх фахівців / О. Г. Єсіна // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали наук.-метод. конф. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – С. 109-111. |
Issue Date: | 2020 |
Keywords: | цифрова компетентність конкурентоспроможність цифрова економіка дистанційне навчання digital competence competitiveness digital economy distance learning тези доповідей |
Abstract: | Розглянуто поняття цифрової компетентності майбутніх фахівців в аспекті їх конкурентоспроможності. Відзначено, що розвиток цієї компетентності є головною вимогою до майбутніх фахівців в умовах цифрової трансформації економіки. Визначено чинники, що сприяють підвищенню цифрових компетентностей студентів. The concept of digital competence of future specialists in the aspect of their competitiveness is considered. It is noted that the development of this competence is the main requirement for future specialists in the context of the digital transformation of the economy. The factors contributing to the increase of students' digital competencies are determined. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12258 |
Appears in Collections: | Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування цифрової компетентності студентів як умова забезпечення конкурентоспроможності майбутніх фахівців.pdf | 163,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.