Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1226
Назва: Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу
Інші назви: Франчайзинг как метод организации и развития гостиничного бизнеса
Franchising as a method of organization and development of the hotel business
Автори: Семенов, В.Ф.
Бортник, Л.В.
Семёнов, В.Ф.
Бортник, Л.В.
Semenov, V.
Bortnyk, L.
Бібліографічний опис: Семенов В. Ф. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу / В. Ф. Семенов, Л. В. Бортник // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49). – Ч. 1. – С. 68-76.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: франчайзинг
готельна мережа
готельний бізнес
організація
розвиток
управління
франчайзинг
гостиничная сеть
гостиничный бизнес
организация
развитие
управление
franchising
hotel chain
hotel business
organization
development
management
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання застосування франчайзингової системи у готельному бізнесі України. Визначено сутність, переваги та недоліки франчайзингу, проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід функціонування франчайзингових готельних мереж. Обґрунтовано перспективи розвитку франчайзингових систем у готельному бізнесі України.
В статье рассмотрены вопросы применения франчайзинговой системы в гостиничном бизнесе Украины. Определены сущность, преимущества и недостатки франчайзинга, проанализирован зарубежный и отечественный опыт функционирования франчайзинговых гостиничных сетей. Обоснованы перспективы развития франчайзинговых систем в гостиничном бизнесе Украины.
In the article the issues of application of the franchising system in the hotel business of Ukraine have been considered. The aim, advantages and disadvantages of franchising and analyzed foreign and domestic experience of functioning of the franchise of hotel chains have been pointed out. The perspectives of development of the franchising system in the hotel business in Ukraine have been outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1226
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 49
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.